Pokalbis su „Kapitono taksi“ įkūrėju Jonu Alseika: apie keliones, Neringą ir tai, kodėl kiekvienas keleivis – svarbiausias

Kelionės po Neringą gali būti ne tik patogios, bet ir kupinos atradimų. Būtent tai įrodo vietinė taksi įmonė „Kapitono taksi“, kurios paslaugomis naudojasi tiek vietiniai gyventojai, tiek čia atvykę poilsiautojai. Apie tai, kaip gimė idėja, su kokiais iššūkiais susiduria vietinis verslas Nidoje ir kodėl svarbiausia yra žmogiškas ryšys – kalbamės su įmonės įkūrėju Jonu Alseika.

– Kaip gimė „Kapitono taksi“ idėja?

J. Alseika:
Visiškai paprastai – iš realaus poreikio. Gyvenu Nidoje, ir ne kartą esu pats atsidūręs situacijoje, kai vakare ar nesezono metu prireikia transporto, bet nieko nėra. Tai ir paskatino imtis veiklos. Norėjau sukurti ne tik transporto paslaugą, bet ir kažką artimo, draugiško, tokio… žmogiško. Taip ir gimė „Kapitono taksi“ – su šypsena, be skubos ir su pagarba kiekvienam keleiviui.

– Ką išskirtinio siūlote, kuo „Kapitono taksi“ skiriasi nuo kitų paslaugų teikėjų?

J. Alseika:
Mes esame vietiniai. Pažįstame kiekvieną Nidos ir Kuršių nerijos kampelį. Galiu drąsiai sakyti – mūsų vairuotojai ne tik nuveža, bet ir pasiūlo. Jei klientas turi laiko, mes visada papasakojam, ką verta aplankyti. Be to, siūlome ne tik įprastus pervežimus – teikiame tarpmiestinius pervežimus į oro uostus, pasitinkame Klaipėdos laivų terminaluose, o pastaruoju metu vis daugiau klientų renkasi transportą vestuvėms ar kitiems renginiams.

– Ar pastebite sezoniškumo įtaką?

J. Alseika:
Be abejo. Vasarą – visiška karštinė, o rudenį gyvenimas sulėtėja. Bet būtent tada atvyksta tie, kurie tikrai nori pamatyti Neringą ne per turistinius akinius. O mes visus metus dirbame be pertraukų. Ir žiemą, ir pavasarį galima užsisakyti taksi Nidoje – kartais būtent tada žmonėms labiausiai ir reikia pagalbos.

– Koks Jums svarbiausias principas, dirbant šį darbą?

J. Alseika:
Man svarbiausia – žmogiškas ryšys. Gali turėti gražų automobilį ar gerą reklamą, bet jeigu negerbi savo keleivio – viskas veltui. Todėl mūsų vairuotojai draugiški, neperkrauna pokalbiais, jei žmogus to nenori, bet visada pasiruošę padėti, patarti, pagelbėti. Nes kiekviena kelionė – tai mažas pasitikėjimo kreditas.

– Kokie ateities planai?

J. Alseika:
Šiuo metu norime plėsti paslaugas renginiams – vestuvės, šventės, net verslo susitikimai. Jau turime patirties, bet matome, kad poreikis auga. Taip pat svarstome apie galimybę bendradarbiauti su turizmo informacijos centrais, kad lankytojai jau atvykę žinotų, jog čia jų laukia patikimas taksi Nidoje bei visoje Neringoje.

– Ką pasakytumėte tiems, kurie dar nebandė Jūsų paslaugų?

J. Alseika:
Pabandykite – ir pajusite skirtumą. Kapitono taksi – tai ne tik kelionė, bet ir požiūris. Patogiai, laiku, su pagarba. O jei dar norėsite pasikalbėti – pasidalinsim ir paslaptimis, kurių turistiniuose vadovuose nerasite.

Komentarai yra uždaryti

lt_LTLT